Pagina's

zaterdag 18 augustus 2012

My Vacation in Pictures


Heei!
Zoals jullie misschien weten ben ik 3 weken op vakantie geweest. Eerst een paar dagen in Milaan en daarna op Corsica. Het was heel erg leuk en vandaag laat ik jullie mijn vakantie foto's zien.


Reuze ijsjes!

Lekker in de zon zitten.

Het zwembad op de camping.

Er waren super veel vliegen, echt niet normaal!

Pizza eten, jum jum.

Reuze koekjes :D

Boekje lezen op de boot.


Heeeel lang in de auto.

Milaan!

Opgemaakt worden bij het warenhuis.

IJsje eten.

Er was een Farari store. 5 etages met allemaal spullen van Farari.

Bij een Farari voor de Farari Store.

Een zwevend iemand ;P

Een standbeeld met vogelpoep xD

Koeien op het strand. Logisch?


Kiko winkel ;D

Bij een fontein in Milaan.

Tola in de bus.

Uitzicht punt.

Salamander! Of was het een hagedis? 1 van de 2 ;P

Kanyoning, was super gaaf!

Mooi strand!

Zonsondergang aan het strand.

Dit waren mijn vakantie foto's. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!
Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten