Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Review: Nivea pure effect


Heei meiden!

Al eerste sorry dat ik niet meer zoveel heb gepost, en hoop dat ik meer tijd kan vinden om dingen te plaatsen. 
Ik ben best wel een tijdje geleden de nivea stay clear & wash off gekocht. En ik dacht laat ik er eens over schrijven. Wil je weten wat ik er van vind?
Lees dan meer ;)


Als eerst maak je je huis een beetje vochtig en doe je de wash gell op je huid, als je dit een beetje goed insmeert begint het een beetje te schuimen. Nadat je de wash gell er weer hebt afgehaald merk je direct dat je huid matt is en een stuk schoner!

Dan pak je een watje en doe je daar de tonic (nivea stay clear) op. Je hebt niet heel veel nodig, 2 druppels op het watje is wel genoeg. Nadat je de tonic op je huid hebt gedaan, voelt je huid een beetje ruw aan. Maar je voelt wel dat het wel heeft gewerkt, ik weet niet waaraan ik dit voel maar het is gewoon zo hihi. Doordat me huid een beetje ruw aanvoelt doe ik hierna nog een cremetje op.

Heeft het gewerkt?

Ik gebruik deze manier van huid reinigen al zeker een maand, en ik vind dat mijn huid er een stuk kalmer uitziet. Niet perfect natuurlijk maar dat is niet erg.
De nivea stay clear en wash off, zijn zeker een aanrader niet duur en werken gewoon goed!

X



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog hebben jullie!
    Ik volg jullie!
    Volgen jullie terug?
    X Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! Toffe blog! En een leuke opmaak van de site zelf ;)


    x

    http://laburritoblog.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen