Pagina's

vrijdag 11 mei 2012

Spijkerjasje :D

Hooi,
Ik heb een paar weken geleden een spijkerjasje gekocht en ik vind hem echt super leuk. Als je het shopblogje van Rotterdam (niet de laatste maar die daarvoor xD)gelezen hebt wist je al dat ik het jasje had gekocht. Je kan het bij heel veel dingen dragen en dit zijn een paar outfits met het spijkerjasje.
Wil je ze zien?

Het Spijkerjasje zelf heb ik voor €29,95 bij de Only gekocht.
Ik ben er heel blij mee want je kan het met bijna alles combineren. Alleen vind ik het zelf niet echt leuk bij een spijkerbroek.


Je kan een spijkerjasje heel goed combineren met een simpel zwart rokje.
Maarja, je kan heel veel goed combineren met een zwart rokje! Het rokje heb ik bij de H&M gekocht. En een zwart hempje + legging kan je ook bijna bij elke kledingwinkel kopen.



Het is ook heel leuk met een zwarte/grijze broek! En dan kan je er ook een leuk shirtje bij aantrekken. Deze broek heb ik al heel erg lang en zou niet meer weten waar ik hem heb gekocht. Het shirtje komt van de Primark.


Een spijkerjasje kan je op elke kleur broek kunnen combineren. Ik zou het zelf alleen niet zo snel op een blauwe broek dragen.

De ketting die ik bij de meeste foto's om heb komt van de Primark en was €2. 

Dit zijn dus een aantal combinaties met een spijkerjasje. Er zijn natuurlijk nog veel meer combinaties mogelijk. 

~ Dragen jullie wel eens een spijkerjasje? ~

Liefs, Sanne



3 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Ik heb ook nog een spijkerjasje, maar die draag ik meestal op een zwarte broek. Vind spijker op spijker echt een no-go (blauw spijkerjasje + blauwe spijkerbroek in dezelfde kleur).
    X

    BeantwoordenVerwijderen