Pagina's

donderdag 31 mei 2012

parfum stash :)


Hooi, 
ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om me parfumstash te laten zien. Ik heb eigenlijk al mijn luchtjes gekregen (behalve dan dat fel roze luchtje links).
Ik doe niet elke dag een luchtje op dus ze zitten nog aardig vol. :D
Maarja wil je zien wat ik allemaal heb?


We beginnen met mijn allereerste (echte) luchtje ever,!
Wat ik geen echte luchtjes vind zijn die vogue luchtjes, ik heb ze hier wel bij gezet maarja.
Dit ia een luchtje van Tommy Hilfiger - tommy girl, Hij ruikt heel erg lekker!
Niet te sterk ofzo gewoon lekker ;) (duidelijke uitleg)
Als 2de, mijn lievelings luchtje :D
Hij ruikt heel erg lekker, ook niet sterk ofzo lekker zacht. Maar vooral vind ik de verpakking erg mooi,! Dat zachte roze kleurtje is ook heel erg mooi. Het staat erg leuk op mijn kaptafel.
Als derde heb ik een luchtje van de action, hij was volgens mij 3 euro. me moeder had hem mee genomen gewoon als verassing. Maar ik vind hem eigenlijk erg lekker ruiken, en er zit best wel veel in het flesje.
Alleen het spuitje werkt soms niet, dat is het enige nadeel voor de rest is hij super!
daarna heb ik een luchtje van sweet sixteen, ik weet niet of dat het merk is, maar het staat op het flesje dus ik neem aan van wel ;)
Hij ruikt best wel kruidig, normaal hou ik daar niet zo van, maar deze is niet te sterk gekruid dus vind ik hem wel lekker. 
Nu het luchtje dat ik voor mezelf had gekocht, ik weet niet meer waarom, maar ik had 10 euro in mijn portemonnee zitten, en we hadden een tussenuur volgens mij en toen ben ik met een aantal vriendinnen naar de DA gegaan, en daar heb ik dit luchtje gekocht van 7,50. Geen geld dus ;).
De geur is gewoon, tjaa normaal eigenlijk. niks bijzonders eraan. Maar ik had hem eigenlijk gekocht omdat ik de verpakking zo leuk vond, het is een klein hakje!! :D
Dan heb ik een luchtje van Analon, de geur is erg lekker, alleen het nadeel is: als ik hem bijvoorbeeld een aantal dagen achter elkaar op het krijg ik rode vlekken in mijn nek. Maar dat zal wel aan mij liggen.
De verpakking is niks bijzonders ofzo, maar dat maakt niet zo heel veel uit.

Dan mijn nieuwste luchtje: dit mexx luchtje. ik vind hem echt heel erg lekker ruiken! De verpakking is erg simpel maar het roze water ofzo, gewoon het luchtje vind ik erg mooi ;)
Zeker een aanrader dit!
Noujaa, dan heb ik als laatste nog mijn 2 vogue luchtjes, valt niet veel over te zeggen want ik denk dat iedereen deze wel heeft/gehad ;)

Dit was mijn parfumstash, 
Hope you'll liked it!
Xxxx




            

3 opmerkingen:

  1. Cute perfumes! :) I love Escada and V&R! :)

    Pass by sometime and follow if you like. :) xx

    New outfit post:
    Missingsparkles.com: Outfit of the Day

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am following you, I thought u saw that :)

    Mu lovely greatings,

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je zoveel parfum hebt!
    Liefs, Donna

    BeantwoordenVerwijderen