Pagina's

zondag 6 mei 2012

Look!



Hooi,

ik zat laatst te denken,.. dat ik eigenlijk altijd gewoon een shirt aanheb gewoon over mijn broek... en dat het eigenlijk behoorlijk saai werd.
Dus deed ik het eens in mijn broek, en ik vond het best wel schattig staan :)
Sanne heeft ook weleens d'r shirt in d'r broek, en vind dat altijd wel leuk staan, het is niet zo normaal.
Dus ik dacht laat ik dit ook eens proberen met een aantal shirtjes, ik weet niet of het mij echt staat...
Maarja, hier zijn de foto's:


Dit is het eerste shirt, hij is van de Primark ik weet niet meer hoe duur hij was. Maar ik vind dit shirt erg leuk, dat patroontje erop maakt het erg Indiaans ofzo ;)
Maar ik zal dit shirt niet combineren met een ketting ofzo, omdat je aandacht wel naar het patroontje moet gaan, dus een simpele armband is wel genoeg.




 



Dit shirt komt uit Italiƫ dus ik weet niet hoe duur die was enzo, maar dit is een goed voorbeeld dat je het met heel veel shirtjes kan doen.


De laatste is gewoon dit zwarte basic hemdje, dit kan je leuk combineren met een grote opvallende ketting. en ik heb nu een klein bruin riempje om, maar als je een basic shirt aan hebt. Lijkt mij het leuker om een opvallende riem eronder te nemen, maar die had ik op dat moment even niet ;)


Ik zou wel de meeste van deze oufit's combineren met een leuke korte spijker broek, maar het is nu nog koud buiten... dus dat kan helaas niet ;(
Houden jullie ook van die korte broekjes met hemdjes erin?
Let me know :D
Hope you'll liked it.
X Eva

2 opmerkingen: