Pagina's

donderdag 10 mei 2012

Random Pictures From My Random Mobile



Hoooi

Ik zat laatst in de auto, toen ik van vakantie af kwam, en ik zat me te vervelen... dus ik zat op mijn mobiel te kijken naar alle foto's en ik zag dat ik een aantal hele rare dingen erop had staan.
Dus ik plaats nu een aantal foto's die van vorig jaar kunnen zijn, van vandaag, van gisteren en ga zo maar door.
Natuurlijk zijn dit niet alle foto's want sommige waren echt gĂȘnant. :)


Trouwens, overal waar een hartje voor staat, kon het hoofd gewoon ECHT niet :)

Mijn ouders vierde hun 16 jarig huwelijk :)

Samantha (vriendin van mij) op een dingetje xD

Ik heel mooi, *KUCH*

Mooie zonsondergang :D

Op een wip dingetje..

Springfoto, wooow

Mijn lieve hondje (Joep) die gaapt :)

In de auto, terug van vakantie

Jeeehh we waren er bijna xD

Ik verveelde me, dus maakte foto's van me schoen,
Logisch...

Meer allstar foto's!

Samen met joep :D <3

Lekker aan het liggen op mijn schoot.

Hihi, ookee dit waren dus de meeste van mijn foto's die op mijn mobiel stonden, vonden jullie het grappig om te zien wat er in mijn leven een beetje aan de hand is xD
Laat dat dan even achter in de comments, en dan kan ik (of Sanne) dit vaker doen :)
Xx Eva

3 opmerkingen: