Pagina's

maandag 21 mei 2012

Review: Revealing peel-off facial mask


Heey!
Een tijdje geleden heb ik bij de tuinen een masker gekocht. En ik had vanmiddag nog al hoofdpijn en stress enzo dus ik dacht: laat ik 'm eens opdoen!
Wil je weten wat ik er van vind?
Het is een redelijk grote tube, je doet er wel een tijdje mee. Hij ziet er leuk uit: een vrolijk kleurtje en er is fruit afgebeeld, het is een fruitmasker.


Het aanbrengen gaat soepel, al plakt het wel haha. Je moet het 5 tot 10 minuten. Ik laat het dan altijd 7/8 minuten zitten ;). Je moet niet een te dikke laag aanbrengen anders is het na 10 minuten nog niet opgedroogd.


Je ziet 'm niet echt goed zitten op de foto. In het echt zie je het ook niet heel erg.
Je voelt het een soort van trekken op je huid.


Het is een peel-off mask dus het is de bedoeling dat je 'm er af kan trekken. 
Op de tube staat: gently peel off. Nou mij lukt dat niet haha.
Het begin gaat wel maar het is best lastig om het in 1 keer te doen. Als het niet lukt kan je ook met je hand/washandje over je huid heen wrijven en dan gaat het er ook af.

Ik ben best tevreden over het resultaat! Mijn huid voelde heel zacht en het helpt tegen stress.
Hij was volgens mij €3,49 bij de tuinen. Vind ik niet duur!
Zeker een aanrader!

xx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten