Pagina's

maandag 14 mei 2012

Review: Catrice Limited Edition Revoltaire, Smokey Eyes Palette

Heey,
Ik heb een paar weken geleden Catrice Limited Edition Revoltaire, Smokey Eyes Palette, C02 Explosive Combination gekocht.
Vandaag schrijf ik daar een review over. Wil je weten wat ik er van vind?



Het doosje van deze oogschaduw vind ik heel erg mooi. Hij is heel mooi versierd en hij ziet er ook gewoon heel erg leuk uit! Hij is ook niet heel er groot.
De binnenkant is ook heel erg mooi. De kleuren zien er heel mooi uit en er zit ook een spiegeltje. 



De kleuren zijn heel erg mooi. Je kan de lichtste tint jammer genoeg niet heel goed zien op de foto, maar ook die is heel mooi. Het blijft ook goed zitten! Ik vind persoonlijk de donkere glitter tint het mooist. 

Ik ben er heel erg blij mee. Hij was €4,49 bij de kruitvat. Helemaal niet duur! 
Zeker een aanrader!

xxx Sanne

2 opmerkingen: