Pagina's

zondag 20 mei 2012

Be Creative!

Heey,
Soms heb ik van die momenten dat ik heel creatief ben. Dan ga ik oude dingen opleuken, kleding ontwerpen, collages maken, noem maar op.
Al een tijdje geleden had ik dus weer zo'n momentje en zag ik in een tijdschrift staan hoe je in een lijst je oorbellen kan bewaren.
Nu denk je waarschijnlijk, huh?! Maar het kan!
Wil je weten hoe?


Zoals je ziet heb ik er 2 gemaakt, een grote en een kleine. Je kan er ook kettinkje en ringen aan hangen. Het is super easy!


Wat heb je nodig?
Om deze creatieve 'opbergplek voor sieraden' te maken heb je de volgende dingen nodig:
- een lijst
- piepschuim van het zelfde formaat
- een leuk stofje
- spelden

Hoe maak je het?

Snijd het piepschuim zo groot dat ie in de lijst past. Probeer zo'n randje over
te laten net als je hier boven ziet, dan blijft het beter zitten.

Doe een leuk stofje er strak omheen en maak het aan de achterkant vast met spelden.


Haal het glas uit de lijst en doe het stuk piepschuim met het stofje in de lijst. Doe dan de achter kant er weer op.
Je kan knopjes er inprikken en je kan er spelden inprikken waar je da andere oorbellen aanhangt.

En dat is het! Het is echt niet moeilijk en het ziet er super leuk uit als je het gewoon in je kamer zet!

xxx Sanne

1 opmerking:

  1. haha, ik heb precies hetzelfde gemaakt, maar ik had het nergens gelezen xd

    BeantwoordenVerwijderen