Pagina's

dinsdag 22 mei 2012

Bodybutter time!

Hooooi!

Even een klein nieuwtje: mijn camera is binnen! :D jeeeh. dus er zullen veel mooie foto's komen en meer filmpjes etc. Hij ligt nu nog wel een de oplader dus dit berichtje is nog niet zo mooi ;)
Ik hou heel erg veel van bodybutters, ik heb er niet zo veel ofzo maar ik doe het wel elke dag op. 
Ik vertel jullie nu wat mijn favoriete zijn, en hoe duur etc.
wil je het weten? ;)



Als eerste heb ik een body butter van de DA, hij was 5 euro, en ik heb hem in de geur: Framboos.
Hij is erg fijn en er zit heel erg veel in. voor maar 5 euro vind ik het echt een hele goede body butter. De geur is echt super! Hij ruikt lekker fris naar framboos (duuuuh). Ik geloof dat hij vooral bedoeld is voor de droge huid, want de body butter zelf is erg vettig, ik vind het niet zo erg je moet gewoon niet teveel op je huid smeren.

Als tweede heb ik een body butter van de kruidvat, hij was volgens mij 2,50 dus echt geen geld! Ik heb hem in de geur: blueberry & lychee. De geur is erg lekker en best wel bijzonder. Helaas is dit waarschijnlijk wel de slechtste bodybutter die ik heb maar voor die 2,50 vind ik dat dus echt helemaal niet erg. De body butter zelf is erg hard dus best wel moeilijk om op te brengen, hij trekt niet heel snel in je huid maar het is wel te doen.
Als je alle nadelen leest klinkt hij niet zo goed, toch vind ik hem best fijn meer omdat de geur ze anders is dan alle andere.

Als laatste heb ik 3 mini body butters van de body shop, er was een actie 3 voor 10 euro, dus ze zijn ongeveer 3,30. Maar ik vind deze body butlers fantastisch de geuren zijn zo uniek, echt je hebt ze nog nooit ergens anders geroken. Ik heb bijvoorbeeld: pink grapefruit, strawberry, moringa.
Deze 3 bodybutters doen ook echt iets goeds voor je huid, ze maken je huid gewoon lekker zacht en een stuk soepeler. Waarom ik geen grote heb gekocht? Ik doe behoorlijk lang met zo'n kleintje en het bespaard veel meer geld. ;)

hopelijk vond je het een beetje interessant om te lezen wat ik van body butters vind, 
Dus het volgende berichtje is waarschijnlijk met mijn nieuwe camera :D
hihi

Gebruik jij weleens body butters?
Zo ja, wat vind je ervan?
X Eva


2 opmerkingen:

  1. ik gebruik de bodybutter van Sabon altijd, heb er ook een artikel over geschreven; aanrader maar wel duur...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook allemaal body butters van de Body Shop, die zijn echt super :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen