Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

Review Hema masker

Hoooi, 

Ik had voor mijn verjaardag, (al een tijdje geleden) een HEMA masker gekregen. Ik had nooit echt de tijd om hem op te doen, maar zondag had ik er toch wel even zin in.
Het is een dead sea mask, en was 1,20
Hij was erg lekker, en het haalt echt heel erg je stres weg :D
Want na die zondag was het maandag de eerste schooldag na de vakantie, maarja die heb ik gelukkig wel overleefd. Dus hier is mijn review van het Hema masker.



Op de achterkant van het masker staat dit:  'dit diep reinigende en zuiverende kleimasker met Dode Zee mineralen helpt onzuiverheden verwijderen. Na gebruik voelt de huid weer fris, zacht en schoon aan.' 



Nou ik kan je vertellen hij doet wel wat er gezegd wordt. In dit kleine zakje van 1,20 zit erg veel in wat je makkelijk voor 2 personen of meer kan besteden. Ik heb het lekker in mijn eentje gebruikt :) Dat moet je echt eens doen, zo'n groot masker helemaal voor jezelf :D Dat is echt lekker!
Maarja back to the point... 
Het masker aanbrengen gaat gewoon... niks bijzonders daaraan, ik doe het nog altijd met mijn vingers, dus het wordt wel vies maarjaa. Het enige nadeel was, dat je dit het beste kan doen op een natte huid, dus dat deed ik en mijn handen waren ook nog nat. Dus ik probeer dat zakje open te scheuren en dat lukt maar niet... en toen moest ik hem knippen, dus het zakje is aardig moeilijk open te maken ;).
Hij ziet er gelukkig wel super schattig uit met die bloemetjes erop!

Al met al wordt je huid inderdaad lekker zacht, wat de onzuiverheden betreft weet ik niet of ze echt verdwijnen, maar minder agressief worden iniedergeval wel.
Het is zeker de moeite om het uit te proberen, en ik ben ervan overtuigd dat ik dit masker nog wel een keer zal kopen. 

X Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten