Pagina's

maandag 9 juli 2012

Be Creative #2


Hooi!
Vandaag weer een berichtje van de serie: Be Creative. Het is pas het 2e deel, maar er komen er nog meer. Waarschijnlijk plaats ik er deze week nog 1. Maar goed, dit berichtje gaat over een boek. Leuk, een boek denk je misschien, maar ik vind het een heel leuk boek. Het is een soort 'doeboek' waardoor je creatiever wordt. Zelf ben ik graag creatief bezig dus dit boek is daarom echt iets voor mij. 


Het boek heet: 'Creativiteit, géén kunst'. Ik heb dit boek geleend bij de bieb, maar hij is ook te koop voor €22,50 op Bol.com


 Ik vind de kaft er nou niet geweldig uitzien, maar ja. Verder lees je in het boek over het ontwikkelen van je creativiteit, waarom mensen zeggen dat ze niet creatief zijn en dat soort dingen.


Wat ik wel heel erg leuk vind is dat er opdrachten in staan. Door die opdrachten te doen, wordt je dus creatiever. En die opdrachten zijn ook best leuk om te doen!


Je moet bijvoorbeeld collages maken, teken en schrijven. Dan denk je misschien, ik kan niet tekenen. Dat is juist de bedoeling van dit boek, dat je niet moet zeggen dat je iets niet kan!


Verder staan er ook plaatjes als voorbeelden bij.
Dit boek is dus zeker een aanrader als je creatief bent, of het juist wilt worden!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten