Pagina's

dinsdag 24 juli 2012

SchoolStuff

Jup, ook al is het vakantie & willen we niet aan school denken, over 4 weken is het (voor mij dan) weer zover. School. Afgezien van het feit dat we weer een jaar gemiddeld 6 uur per dag in een suf lokaal zitten te leren vind ik school niet verschrikkelijk. Bijvoorbeeld nieuwe schoolspullen. Dat vind ik best leuk om te kopen & de eerste school met die mooi gekafte boeken. Ook al is het kaftpapier er na een paar weken al af.
Ik heb nu alvast inkopen gedaan omdat ik bijna op vakantie ga & daarna nog maar 1 week vrij heb.
Kijk je mee?



















Als eerste heb ik tien schriften gekocht in roze tinten en een grijze tint. Simpel, maar iedereen gaat er toch op tekenen en dan is het niet meer zo saai ;). Deze kocht ik voor €2 bij de Hema.
Dan mijn agenda. Ik vind deze heel erg leuk! Met een leuk printje op de voorkant en met roze details. Binnen in heb je vakjes waar kaarten in zitten. Die kan je eruit halen & dan kan je er zelf foto's in stoppen ;).
Deze was €12,95 bij een boekenwinkel in de stad.





Dit is mijn kaftpapier. Saai roze ik weet het. Maar ik vind het juist leuk om alles een beetje simpel te houden. Ik ben namelijk van plan om het kaft papier te versieren. Met ander leuk papier, foto's strikjes, noem maar op. Leuk idee toch? 1 rol bevat 5m en is 46cm breed. Aan drie rollen heb ik hopelijk genoeg. Deze waren €1,75 per rol bij de Hema.





Nog meer schriften! Je kan er nooit genoeg hebben zeg ik altijd. Deze komen ook van de Hema. Ja ik heb veel bij de Hema gekocht xD. Deze waren per 4 verpakt en een stuk duurder dan de andere schriften. Namelijk €2,75.






Dan heb ik een heel leuk boekje gekocht. Het is gewoon een notitieboekje, maar ik vond hem heel erg leuk ook al past de kleur niet zo goed bij de rest. Ook dit boekje komt van de Hema & was €2,95. 






































Als laatste heb ik deze etui. Deze heb ik niet nieuw gekocht, maar komt uit de Little Diva collectie van vorig jaar. Deze kocht ik vorig jaar & hij is nog in goede staat dus deze gaat hopelijk nog een jaartje mee.

Verder moet ik nog wat grote schriften hebben & ik heb ook nog pennen enzo gekocht. Deze komen van de Action, maar ik vond het niet echt boeiend om te laten zien. 

Hebben jullie al schoolspullen gekocht?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten