Pagina's

vrijdag 27 juli 2012

DIY: Sun Tattoo!


Satanic Barbie Doll



Heey, 
Aller eerst, sorry voor hoe die foto staat, hij wilde niet goed staan en ik had vandaag echt zo'n dag dat alles maar dan ook werkelijk alles verkeert ging. Maargoed.
Ik heb vandaag een hele leuke do it yourself voor jullie. Een zon tattoo. Misschien ken je het wel. Dat je een tattoo op je lichaam plakt en dan in de zon gaat liggen zodat je bruin wordt & dat plekje wit blijft. Je heb speciale 'tattoo's' die je dan op je lichaam kan plakken, maar ik ga jullie laten zien hoe je het zelf kan doen!


Als je een sticker hebt liggen die je toch niet gebruikt kan je die mooi nemen! Ik heb er 1 van een bal..


Dan is het het handigst om op de achterkant het figuurtje te teken dat je wilt. Ik heb zoals je ziet een hasrtje getekend & wat ik uit ga knippen heb ik ingekleurd.


Dan knip je je figuurtje uit en plak je het ergens op je lichaam. Dan ga je een tijdje in de zon liggen. Dat ligt er aan of je snel bruin wordt & hoe warm de zon is.


Als je denkt dat je lang genoeg in de zon gelegen hebt haal je de sticker eraf. Bij mij is het effect niet heel erg extreem, maar ik ben maar een half uurtje in de zon gaan liggen dus vandaar.

Als  jullie dit lezen ben ik onderweg naar Milaan en daarna ga ik door naar Corsica. Ik ben dan in totaal 3 weken weg & ik weet niet zeker of ik internet heb. Er zullen dus weinig to geen artikeltjes online komen. Ik ben wel van plan om te gaan vloggen en misschien dat ik nog wat filmpjes maak als ik weg ben.
Iedereen een hele fijne vakantie!



5 opmerkingen:

  1. Aah supervet! Ik heb er nooit bij nagedacht dat je dat gewoon zelf kon doen.

    x http://maximesieta.nl
    Ik zou het leuk vinden als je aan mijn winactie('s)mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Meid !.


    omg dit is echt super cool haha :)


    Leuke blog !

    Ik kom toevallig langs maar ben wel een blijvertje want ik volg je

    Kom gerust een x langs als je tijd heb

    Liefs,

    Janice
    http://the-fashion-milkshake.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig! Alleen zou ik het niet zelf doen :)

    BeantwoordenVerwijderen