Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

NOTD!



Heey!
Vandaag heb ik een nailart voor jullie! Dat heb ik al een tijdje niet gedaan dus vandaar. Deze nailart is te doen (vind ik dan) alleen is het wel lastig met je verkeerde hand. Het is een schattig strikje en dat is dan ook het lastige deel. Wil je weten hoe ik deze nailart maak? 





Als eerste breng ik een basecoat aan van Essence om te voorkomen dat mijn nagels gaan verkleuren door de nagellak.

Dan breng ik twee laagjes groen aan. Je kan natuurlijk ook een ander kleurtje gebruiken als je deze kleur niet zo mooi vind.

Dan maak ik met wit twee soort van bergjes aan het einde van mijn nagels. Probeer de ene 'hoger' te maken dan de ander.

Dan gebruik ik een zwart nagellakje om de 'bergjes' de omlijnen. Ik heb dit gedaan met een cocktailprikker omdat ik mijn striper niet bij me had (ik ben in Zeeland voor een aantal dagen).  

Dan maak ik twee ovalen op het witte gedeelte die dan de lussen van de strik voorstellen.

Als laatste breng ik nog een topcoat aan zodat het goed blijft zitten & het mooi glanst.


Wat ik gebruikt heb:
Essence: Anti split nail sealer (voor de basecoat)
Essence: nr. 79, viva la green
Een witte nagellak van een Chinees winkeltje
Miss Sporty: nr. 38
Essence: Quick dry top coat

Ik hoop dat je het een leuke nailart vind!


5 opmerkingen:

  1. Dat groene lakje heb ik ook :) Maar wat heb jij er een mooie kunstwerkje van gemaakt! erg creatief! Heb je misschien wat tips om mijn blog leuker te maken? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Je kan je blog bewerken, met verschillende plaatjes & wat wij doen is af en toe de achtergrond veranderen voor variatie. Ik vind het zelf heel erg leuk als er foto's & plaatjes bij en bericht staan!
      Liefs,

      Verwijderen