Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

My Favorite Apps!

Tumblr_lztnfklymb1r5f0jbo1_500_large
Heey,
Vandaag laat ik jullie mijn favoriete apps zien. Zelf heb ik nogal een dode phone, maar als het goed is krijg ik een nieuwe voor mijn verjaardag.
Maar ik heb wel een ipad waar je natuurlijk ook apps op kan downloaden! Ik heb best veel favoriete apps, maar ik heb er 5 uitgekozen. Ze staan in willekeurige volgorde, dus het is niet zo dat ik de 1e het leukst vind ofzo!
Wil je weten welke apps ik vooral gebruik?


Als eerste de app 'What to wear'. Dit is een app die outfits maakt aan de hand van het weer. Hier onder zie je een voorbeeld van vandaag. Het weer staat erbij & daaronder een outfit die aangeraden wordt om vandaag te dragen.


Als je op 'Bekijk deze outfit' krijg je informatie over de outfit & waar je de kledingstukken kan kopen. Heel handig dus! Deze app is gratis & beschikbaar voor iPhone & Android, maar voor ipad kan je net als alle apps hierna de iPhone versie downloaden.


Dan de app 'Stylish Girl'. Dit is een lookbook, maar dan als app. Je kan foto's van kledingstukken downloaden en erbij zetten wat voor kledingstuk het is.
Je kan dan in je eigen kledingkast kijken bij bijvoorbeeld tshirts & je kan outfits maken, dan hoef je nooit meer uren voor je kast te staan!



Je kan ook kijken bij Fashion Lounge & daar staan allemaal tips, filmpjes & populaire outfits.
Ook deze app is gratis!


Dan de app genaamd 'Instagram'. Ik denk dat bijna iedereen hier wel van gehoord heeft! Dé app waar je foto's post van wat je doet, eet, aan hebt of andere random dingen. Het is een soort van twitter, maar dan voor foto's. Je kan mensen volgen & de foto's bekijken in je timeline. Maar je kan ook foto's liken & erop reageren.


Super leuk om te zien wat mensen doen. Er is ook een populair page. Daar kan je de foto's zien die het meest geliked zijn.
Follow me on Instagram! @KussxSanne

 

Als enalaatste de app 'aanbieding Beauty. Dit is een hele handige app waarop je kan zien welke aanbiedingen er zijn. Je kiest je favoriete winkel/drogist & dan komen alle aanbiedingen in het kader van beauty op een rijtje te staan. Super handig!

Als je op de aanbieding klikt komt er informatie te staan & je kan de aanbieding toevoegen aan 'Mijn Lijstje'. Als je een aantal aanbieding daaraan toegevoegd heb staat er hoeveel je bespaart.
Ook kan je de nieuwe collecties & producten vinden via deze app!


Last but not least, de app 'Grazia'. Op deze app vind je alle laatste nieuwtjes over beroemdheden! Heel erg leuk om te lezen, al is waarschijnlijk de helft niet waar.


Verder vind je ook informatie over een aantal blogs. Heel erg leuk als je van bloggen houd, of ervan houd om gewoon allemaal blogs af te struinen!

Al deze apps zijn gratis & verkrijgbaar voor iPhone & Android!

~Wat zijn jou favoriete apps?~



5 opmerkingen:

  1. Instagram is de app die ik echt mega vaak gebruik! Grazia en what to wear heb ik ook, alleen gebruik ik die eigenlijk nooit. Naast Instagram is PicStitch mijn favoriet. Kan je allerlei foto collages mee maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb een blackberry en die is al half dood dus kan er eigenlijk niks mee.. Ik wacht op de dag dat ik een iPhone krijg! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! Instagram heb ik ook, het is echt verslavend,haha!

    BeantwoordenVerwijderen