Pagina's

dinsdag 17 juli 2012

My Life in Pictures


Hey!
Vandaag heb ik een 'My Life in Pictures' voor jullie. Dit artikeltje  is vooral met foto's van het lange weekend in Vlissingen. Het was super leuk. Maar er zijn ook foto's van het weekendje weg met Eva (:.
Volgende week vrijdag ga ik ook nog voor 3 weken naar Corsica. En onderweg naar Corsica gaan we ook nog 2 dagen naar Milaan ;D.



Milkshake!!
Sunshine!
Just Walking
Zonsondergang (:
..
Wolken ):
Me
Onderweg naar Vlissingen

En we zijn er ;D

Soort van surfen, hoe heet zoiets? 

Er stonden 2 Farari's
Kermis!!
Spiegelhuis (:
In attractie ( let niet op mijn hoofd)

Ik ga dus volgende week vrijdag voor drie weken weg. Ik weet niet of ik internet heb, dus misschien komen er nog artikeltjes online, maar dat weet ik niet zeker. 
Natuurlijk maak ik nog wel foto's enzo.
Eva is ook op vakantie & zij post volgens mij ook niks.
Ik zal proberen dingen te posten, maar verwacht niet te veel!





1 opmerking: