Pagina's

maandag 16 juli 2012

Nose Strips - Action

Heey!
Laatst kocht ik nose strips bij de Action. Ik heb ze nog nooit gebruikt, dus het leek me wel leuk om ze te proberen. Het zijn reinigende poriƫnstrips. Toen ik gister thuis kwam van een weekendje weg, heb ik er 1 uitgetest.
Wil je weten wat ik ervan vind?
In 1 doosje zitten 6 strips & die zitten allemaal apart verpakt. 1 doosje kost maar €0,98 dus dat is echt haast niks. Van de action had ik ze ook niet heel duur verwacht, want het is nog steeds de action ;).


Voor gebruik moet je je neus goed schoonmaken & daarna vochtig maken. Dan haal je het plastic van de nose strip af & plak je het op je neus, ja waar anders xD. Zelf had ik nogal moeite met het plastic te verwijderen, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.. Na 10-15 minuten haal je de nose strip er af.


Bij mij voelde mijn huid zachter aan! Ik merk echt een verschil. Het kan wel een beetje pijn doen als je het eraf haalt, maar verder ben ik best positief! 
Er wordt aangeraden om deze nose strips 1-2 keer per week te gebruiken.

Ik raad ze dus zeker aan. Zeker als je een beetje krap bij kas zit. Zoals ik dus best vaak ;).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten