Pagina's

zaterdag 7 juli 2012

Fimo Canes!



Hooi Meiden,

Een klein tijdje geleden hebben wij samen met 2 andere vriendinnen fimo canes besteld. Gisteren zijn ze aangekomen en ze zien er echt super schattig uit.
We hebben ze bestelt op Ebay, en toen zijn ze opgestuurd naar Sanne.
Wil je wat foto's zien?
En wil je weten wat wij er van vinden?
Lees dan meer ;)


Als eerste wil ik even zeggen dat de figuurtjes echt super schattig zijn, dat het helemaal niet duur was, namelijk maar 4 euro voor 100 fimo canes + een ijzeren dingetje op de fimo canes door te snijden.
foto;

En de kwaliteit van de fimo acnes zijn ook behoorlijk goed.
Nu even over de minpunten, want in mijn zakje zaten 101 fimo canes maar in het zakje van een vriendin van ons zaten er 99, dus het is een beetje raar verdeeld, maar dat is niet zo erg, want het verschilt er maar 1. Ook zat in mijn (Eva) zakje een halve fimo cane. (de linker`)

Nu vind ik dat ook niet zo heel erg, omdat het er maar eentje was. Maar stel je voor dat er een stuk of 10 halve in zaten, dat zou wel zonde zijn. 
De figuurtje die op de fimo canes staan zijn wel verschillend al zit er soms 1 of 2 in die hetzelfde zijn.

Zoals je ziet op de foto gaat het van smileys tot fruit, en ook gewoon hele random dingetjes, zoals Pucca ;)
Ik (Eva) heb 6 fimo canes uitgezocht die ik het leukst vond;
je ziet hier: (van links naar rechts)
- Een roze vlinder
- Een roze/paarse roos
- Een roze/paarse bloem
- De Amerikaanse vlag
- Een cupcake :)
- En een super schattig gezichtje.

Dus wij zijn aardig positief over de fimo canes, en het ziet er super leuk uit op je nagels. 
Dit is de link waar wij ze hebben gekocht: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten